Werkwijze

Wat kan B-Styles voor jou betekenen?

Aandacht

Als je hebt bedacht om jouw idee wereldkundig te maken dan kan dat op veel manieren.
Het aantal media en publicatiemogelijkheden is ongekend. Wil je aandacht in jouw directe omgeving, in de regio, landelijk of zelfs internationaal? Dat is al een belangrijk gegeven om te weten hoe je dat aanpakt. Bedenk maar eens wat het betekent als je meerdere opdrachten tegelijk krijgt.

Doelgroepen

Het is goed om te weten wie je klanten of opdrachtgevers zijn. Ook op social media is het nodig om te filteren omdat niet iedereen gelijke interesses heeft. Voor een brood ga je niet naar de slager. Dus wie komen in aanmerking voor jouw informatie, welke doelgroepen moet leren kennen?

Netwerk

Werk je samen of alleen? Je kunt best veel zaken alleen regelen, maar toch blijkt dat je al snel anderen nodig hebt, zoals leveranciers, transporteurs, je bank, een webbouwer etc. Doorgaans levert het je veel kennis op door met anderen te werken. Waar loop je tegenaan en hoe kan jouw werk simpeler, sneller en efficiënter door een samenwerking?

Identiteit

Jij bent uniek als mens en het is belangrijk om je te kunnen onderscheiden van anderen. Hoe je wordt gezien en herkent is onderdeel van je positionering. Daarbij hoort een stijl die duidelijk maakt wie je bent en wat je doet zodat je gemakkelijk wordt herkent. B-Styles heeft kennis en ervaring voor het ontwikkelen van een huisstijl.